Crypto exchange Bitget lanceert een grote campagne in samenwerking met topvoetballer Lionel Messi in een poging om het vertrouwen in de cryptomarkt nieuw leven in te blazen. Een investering van $20 miljoen in beloningen en campagnes moet hiervoor zorgen.

Lionel Messi

Lionel Messi, absolute grootheid in de voetbalwereld, had van jongs af aan een ultieme droom; het winnen van een WK met Argentinië. Die droom heeft hij eerder deze maand eindelijk mogen verwezenlijken, toen Messi zijn land eigenhandig naar de wereldtitel in Qater loodste. 

De kleine dribbelaar uit Rosario werd daarnaast uitgeroepen tot de speler van het toernooi van het WK in Qatar. Hij is nu de eerste speler die deze prijs, de FIFA World Cup Golden Ball, meer dan eens wist te winnen.

Bitget heeft een reeks van markteringcampagnes met Lionel Messi aangekondigd. Om de WK titel van Argentinië te vieren is een merkfilm gelanceerd. Zoals gezegd heeft de toonaangevende cryptobeurs zo’n $20 miljoen geïnvesteerd in deze campagne. Met deze investering wil Bitget (nieuwe) gebruikers onder andere aantrekkelijke beloningen bieden om zo onder meer het vertrouwen in de cryptomarkt een nieuwe impuls te geven.

De samenwerking tussen Bitget en Messi werd eind oktober al aangekondigd met de campagne “A Perfect 10”, verwijzend naar het rugnummer van de Argentijnse superster. Deze campagne kon op overwegend positieve reacties rekenen. Tijdens het WK in Qatar werd de volgende campagne, met de titel “Make it Count” gelanceerd, in combinatie met een reeks andere spraakmakende plannen met Messi.

Bitget wilde hun gebruikers meenemen in de voetbalgekte rondom het WK en kwam om die reden met meerdere giveaways, beloningen en activiteiten in het kader van het WK. Hierbij was maxmiaal 1 miljoen BGB te verdienen en een gesigneerd shirt van Lionel Messi. Al deze inspanningen moeten bijdragen aan het geruststellen van investeerders en het mee laten profiteren van Bitget gebruikers. Bovendien helpt een groot evenement als het WK voetbal bij het verbinden van crypto met de sportwereld.

De Managing Director van Bitget, Gracy Chen, laat het volgende optekenen:

“Bitget investeert in de toekomst van crypto en Web3. De bearmarkt weerhoudt ons er niet van om binnen 3-5 jaar een top 3 cryptobeurs te worden. Vanwege enkele instortingen van een paar cryptoreuzen dit jaar, is het vertrouwen van de consument tot een dieptepunt gedaald en dat is de reden dat we de inspanningen op het gebied van zowel product als marketing opvoeren om onze toewijding te tonen aan het bouwen van de beste sociale handelservaringen voor onze gebruikers.

Samenwerken met de GOAT (Greatest Of All Time, red.) inspireert ons om te streven naar de beste prestatie, en de WK-periode is de beste tijd om onszelf eraan te herinneren hoe belangrijk het is om te bouwen en te trainen voor het moment, om te kunnen schitteren. We willen graag de voetbalgeest ook in de wereld van crypto vieren en zijn bereid om te blijven investeren in het ecosysteem, zelfs in moeilijke tijden.”

Leo Messi, de vijfvoudig deelnemer aan aan het WK en zevenvoudig Ballon d’Or, zelf zegt : 

“Ik wil Bitget bedanken om me deel uit te laten maken van de sociale wereld van crypto met zo’n opwindende campagne. Ik hou van de Bitget-merkfilm en het ‘make it count’-concept om de visie te leiden en een nieuw pad binnen de branche uit te stippelen. Het is belangrijk dat iedereen verantwoord investeert met bescherming en het is geruststellend om te zien dat Bitget dit serieus neemt met een reeks beschermingsinitiatieven.”

Een aantal van deze initiatieven werden door Bitget eerder deze maand geïmplementeerd, om het vertrouwen bij consumenten te verhogen. Voorbeelden hiervan zijn de lancering van het ‘Builders’ Fund’ van $5 miljoen en het ophogen van de ‘Protection Fund’ tot $300 miljoen. Bovendien gaat de beurs uitbreiden met een wereldwijde strategie.

Bitget

Bitget is opgericht in 2018 en staat in de top 5 van meest toonaangevende crypto exchanges en heeft op moment van schrijven ruim 8 miljoen gebruikers in meer dan 100 landen wereldwijd.

Bitget zet vol in om een one-shop-stop te worden en veilige handeloplossingen te bieden aan gebruikers. Het doel is om crypto adoptie te vergroten en te versnellen. Samenwerkingen met vooraanstaande partners zoals dus Lionel Messi, of voetbalclub Juventus moeten hieraan bijdragen.

Word lid van Nederlandse Bitget Community en deel 4000 USDT / BGB

Wat moet je hiervoor doen?

1. Word lid van de Nederlandse Bitget Telegram
2. Vul dit formulier in.

Daarnaast zijn wij ook te vinden op Instagram en op Twitter

Kerstmis giveaway
1. USDT: Voltooi een eerste storting
2. USDT: Handel voor de eerste keer in Futures
3. USDT: Nodig een vriend uit om zich aan te melden bij Bitget.

Wanneer je vriend de bovenstaande 2 stappen voltooit, ontvangt jij ook 10 USDT. Deze aanbieding is een onbeperkte beloning voor elke gebruiker. Hoe meer in aanmerking komende verwijzingen, hoe meer beloningen. De actie loopt nog tot en met 31 december 2022. Klik hier voor meer informatie

The post Analyse: Crypto exchange Bitget lanceert grote campagne met Lionel Messi
appeared first on Crypto-Insiders.

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws, artikelen en YouTube video’s? Abonneer je dan op onze push-berichten op Telegram of Twitter.
Heb je vragen of wil je in contact komen met andere crypto fanaten join dan onze  Telegram chat!