Bitget, groot en wereldwijd crypto-derivaten en copy trading platform, kondigde onlangs een eenjarige samenwerking aan met de bekende acteur en komiek Adam Devine voor de nieuwste #SetForChange campagne volgend op het recente rebranding initiatief. Deze samenwerking betekent dat Bitget zich inzet voor het bevorderen van crypto-educatie en het stimuleren van een bredere acceptatie door middel van een aantrekkelijke en luchtige aanpak.
Bitget zet in op crypto educatie
De #SetForChange-campagne belicht de nieuwe manier van leven die de toekomst van geld omarmt, het gebruik van moderne financiële hulpmiddelen en de mogelijkheden van Web3. Dit sluit aan bij de rebranding van Bitget die zich richt op slimmer traden met innovatieve AI-functies en copy trading. In een wereld waar verandering de enige constante is, streven we er allemaal naar om ons aan te passen en flexibel te blijven in de zich steeds ontwikkelende moderne samenleving, en degenen die nieuwe trends omarmen, bemachtigen vaak nieuwe kansen.
Samenwerken met Adam Devine, een bekende cabaratier met een toegankelijk imago, heeft de aandacht getrokken van de jongere generaties, met name millennials en Gen Z. Millennials vormen 46% van de cryptoliefhebbers en zijn meer vertrouwd met het internet en digitale technologieën dan hun volwassen tegenhangers, volgens een recent onderzoek uitgevoerd door Bitget. Het platform gelooft dat de crypto-gebruikers van Gen Z, die opgroeien met de toenemende adoptie van crypto, een vitale rol zullen spelen in het bevorderen van de adoptie van crypto, en wil daarom de “backbone” van de toekomstige wereld aanmoedigen en inspireren om vroeg mee te doen en de golf van crypto te volgen.
Gracy Chen, de algemeen directeur van Bitget, had het volgende te zeggen:
“Met de campagne wil Bitget individuen sterker maken en meer mensen aanmoedigen om de #SetForChange-mentaliteit aan te nemen, innovaties onbevreesd te omarmen en gebruik te maken van geavanceerde technologieën voor betere ontwikkeling. Door samen te werken met komieken, zoals Adam, kunnen we de kennisbarrière verlagen en crypto en Web3 leuker en toegankelijker maken om meer jongeren aan te trekken, die uiteindelijk de belangrijkste bouwers zullen zijn om onze maatschappij vooruit te brengen naar een meer cryptovriendelijke toekomst.”
De samenwerking met Adam Devine is niet het eerste initiatief van Bitget dat gericht is op jongere generaties. Naast de #SetForChange-campagne lanceerde Bitget het Blockchain4Youth CSR program in mei 2023, waarbij in de komende 5 jaar $10 miljoen aan fondsen werd toegezegd om jonge mensen in staat te stellen blockchain te omarmen door middel van een reeks educatieve activiteiten op maat voor jongeren, zoals campuslezingen, U30 hackathons, online blockchain cursussen, certificeringen en studiebeurzen.
Twee weken geleden kondigde Bitget haar rebrandingcampagne aan en introduceerde een opgefrist logo, visuele elementen en de nieuwe merk tagline “Trade Smarter”, om het bereik te vergroten naar een nieuw publiek van gebruikers. Door partnerschappen aan te gaan met bekende beroemdheden zoals Lionel Messi en Adam Devine, draagt de beurs bij aan het vergroten van het bewustzijn over crypto.
Over Bitget
Bitget werd in 2018 opgericht en is ’s werelds meest toonaangevende cryptovaluta beurs die Copy Trading-diensten als een van de belangrijkste producten aanbiedt. De beurs bedient meer dan 20 miljoen gebruikers in meer dan 100 landen en regio’s en zet zich in om gebruikers te helpen slimmer te traden door een veilige, allesomvattende trading oplossing te bieden. Bitget inspireert individuen om crypto te omarmen door samenwerkingen met geloofwaardige partners, waaronder de legendarische Argentijnse voetballer Lionel Messi en de officiële organisator van eSports-evenementen PGL.
The post Analyse: Adam Devine en Bitget bundelen krachten voor nieuwe crypto campagne
appeared first on Crypto-Insiders.